perjantai 2. elokuuta 2013

Voi elämä!



Voi elämä noita mun kommentteja "ei tarvitse perunoita keittää" jne. (Johanna Tukiainen, Seiska Live 23.07.13, aito kommentti)

Yllä on ihan aito Johannan kommentti. Ajattelimme siten jatkaa tätä ”Voi Elämä” linjaa, ja luoda kerrankin jotain ihan uutta. Tuksu tiedoksesi, kaikki seuraavat ”voi elämä” –ajatukset, ovat vapaasti käytettävissäsi.

Voi elämä tätä mun henkilökuntaa! Mullahan on siis palkattuina ihmisinä koirien ulkoiluttaja ja alati vaihtuvat bodikaartit. Ne vaihtuvat ihan sen takia, etteivät näädät tai muut mun dissaajat tunnistaisi niitä. Nyt on tosin käynyt niin, etten itsekkään tunnista niitä, enkä siis tiedä, kuka milloinkin julkisuuteen siivelläni haluava on bodikaartini ja kuka ei. Se on kuitenkin varmaa, että yksikään mun bodikaartista ei ole mikään marjanpoimija. Eli toisin sanoen, kukaan heistä ei ole Thaimaasta. Mutta muuten on todella turvallinen olo kun tietää, että mukana seuraa koko ajan näkymättömät turvamiehet! Ja ai niin, onhan mulla noita tanssityttöjäkin. Ne on nyt odotellu kolmisen vuotta sitä ekaa keikkaa, mutta palkkaa oon maksanut niille kuitenkin koko ajan!

Voi elämä tätä mun keikkamyyjää! Mullahan oli siis aikaisemmin Mia Oksanen keikkamyyjänä, mutta Oksanen osoittautui narsistiksi ja psy.. psy… tai siis no, psykoottiseksi. Lisäksi hänen sisällään asuu demoni. Tai jotain. Mia ei halunnut muuta kuin päästä siivelläni julkisuuteen, sillä olenhan minä kuitenkin Suomen tunnetuin laulaja/esiintyjä/showtanssija. Lisäksi Oksanen halusi vain hyötyä minusta. 

Kun Mia Oksanen osoittautui psy…. psy… no joksikin, joka haluaa vain hyötyä minusta, laitoin Dolls Diaryyn ilmoituksen, jossa kerroin, että etsin keikkamyyjää, jolla on mahdollisuus mm. hyötyä minusta. Ja onneksi semmoisen löysinkin! Voi elämä kuinka hyvä keikkamyyjä minulla tällä hetkellä onkaan! Jarna Lahdenvuo/Isabella/Leskelä. on nyt vetänyt viinaa ja pillereitä kanssani vajaan viikon, eikä loppua näy. Jarna etc. on uskovainen niin kuin minä ja minun missinmittoihin laihtunut paraihaninsiskoni Julia. Jarna etc. on luvannut, että kun me saamme ensi talvena sen koko maan kattavan jäähallikiertueen, jossa minä ja parasihanin, missin mittoihin laihtunut sisareni, esitämme 2x20 minuutin, eli siis kokonaisen tunnin, shown, niin Jumala ja Jesse istuva eturivissä.

Voi elämä tätä mun keikkaputkea! Jarna etc. on pannut tuulemaan oikein kunnolla, ja minulla on buukattuna jo nyt peräti neljä keikkaa syksylle. Eikä tuossa ole mukana edes Kaarinan Sikajuhlia, jonne kukaan ei ole minua eikä minun parasihanin siskoani edes pyytänyt, mutta jossa olen ihan itse päättänyt olla koko festareiden pääesiintyjä! 

Otetaan nyt esimerkiksi vaikka perjantai 09.08. Silloin minulla on peräti kolme keikka, ensimmäinen on kello 12.00 Helsingin käräjäoikeudessa, seuraava jo kello 14.00 Vantaa käräjäoikeudessa ja illalla vielä pitäisi jaksaa Ravintola Rautaruukkiin Karkkilaan.  Voi elämä kun tämä glamourelämä on hankalaa….. Esimerkiksi tuo Helsingin käräjäoikeuden aikataulu on ihan näätien ja siwan kassan näköisten tuomareiden kiusantekoa, minä olen kuitenkin ollut 12 vuotta showalalla enkä todellakaan ole tottunut heräämään mihinkään oikeudenkäyntiin klo 12.00.  Enkä nyt haluaisi muistuttaa, mutta kirjoitin about 15 vuotta sitten ylioppilaaksi erinomaisilla arvosanoilla, joten kyllä jonkinlainen roti pitäisi noissa oikeudenkäyntiajoissakin olla. 

Voi elämä tätä ystäväpiiriäni! Oltiin tiistaina uuden keikkamyyjäni, Jarna etc., kanssa viettämässä ihan perinteistä iltaa Jollaksessa. Vedettiin siis viinaa ihan kymppillä ja Jullen ja ishhhkäni kätköistä löytyneitä pillereitä. Ovikello soi, ja kylään pukkasi yks Jonne ja Tea Heinonen (alias Jadmiras). Ne oli ihan sekaisin jo tullessaan, mutta kun toivat lisää viinaa ja huumehia, enemmän ne oli sekaisin kun olivat lähdössä. Näiden lisäksi mulla on ystävinä tietysti aikamoinen lauma erilaisia yritysjohtajia, joista oikeastaan kaikki on myös miljönäärejä. Nämä miljonäärit eivät halua tulla Suomeen, koska Suomi on vähän niin kuin Neuvostoliitto, jossa ei kukaan ole kiinnostunut ylipainoisesta naisesta, joka sekoilee kama- ja alkoholipäissään siellä sun täällä. Ja jossa kaikki Siwan kassat on kateellisia.

Voi elämä tätä multa varastettua omaisuutta! Jadmiras ja Jonne tuli siis Jollakseen, kun ne sinne pyysin. Blokkasin sitten siitä Jadmiraksen puhelimen, kun se oli jättänyt sen siihen pöydälle ihan vartioimatta. Kun ne sitten oli lähdössä, ne puolestaan varasti mun keikkamyyjän, Jarnan etc. Lumian. Ja yhden vasemman jalan kengän. Huomasin sen heti, kun seuraavana aamuna kävin läpi koko mun 200 kengän (vähintään) kokoelman.   
Kun ne oli lähdössä, niin me puettiin kaikki porukalla kenkiä jalkaan. Jonne pisti ensin omansa omaan jalkaan. Sitten Jarna etc. pisti vasemman jalan kengän mun jalkaan, ja oikean Tean jalkaan. Tea puolestaan pisti jonkun kengän laukkuunsa ja toisen niistä toiseen jalkaansa. Sitten me huomattiin, että Jarnalla etc.  ei ollut kenkiä ollenkaan, joten mä pistin Jarnan jalkaan jonkun kengän ja omaani jonkun toisen kengän. Jossain välissä joku oli pistämässä kenkää jonkun mun koirien jalkaan, jotka karkas. Mutta kun aamulla herättiin, huomattiin Jarnan etc. kanssa, että joku vasemman jalan kenkä taisi puuttua. 

Voi elämä tätä tavaroiden etsimistä! Seuraavan päivänä me vedettiin sitten siinä mun keikkamyyjän, Jarnan etc., kanssa viinaa ja pillereitä, kunnes huomattiin, että meillä oli yksi ylimääräinen puhelin, mutta vasemman jalan kenkä ja Lumia oli varastettu. Koska Jarnalla etc. ei ollut rattijuoppoustuomiota vielä niin kuin mulla, Jarna ajoi ja me ajettiin mun ihan itse ostamalla Rättärillä meidän tavaroiden perään. Matkalla tein videon Seiska Liveen, jossa noin minuutin 20 sekuntia vääntelin naamaani ja sanoin arvioilta noin 78 kertaa, että olimme koiran pelastusreissulla. Paitsi että ajelimme samantein Karkkilaan, jossa Jadmiras ja Jonne asuivat. Siellä soittelimme ensin ovikelloa, ja kun kukaan ei tullut avaamaan, rikoimme pari ikkunaa. Mutta täytyy muistaa, että rikoimme ikkunoita, jotka olivat rikollisten ikkunoita! Jos emme olisi näin tehnteet, Jarna etc. olisi tuskin ikinä saanut Lumiaansa takaisin, ja minulta olisi puuttunut yksi vasemman jalan kenkä. Joten ihan turha on tulla syyttämään meitä mistään murtovarkaudesta! 

Voi elämä kun näitä juttuja olisi riittänyt vaikka kuinka paljon. Kuitenkin jossain välissä on pakko lopettaa, ja voi elämä!, se hetki on tässä, juuri ja nyt. Vetäydymme nyt hetkeksi jäääkiekon pariin, sillä kausi on alkamassa ja huomisesta alkaen joudumme vetämään kaiken maailman treenejä, tekemään pelaajavalintoja ja kaikkea sellaista, joka ei ole yhtään glamourista. Mutta palaamme asiaan, kenties jo aikaisemmin kun osaatte edes odottaa!

7 kommenttia:

  1. Voi elämä repesin taas!

    VastaaPoista
  2. Voi elämä kun on vatsalihakset taas lujilla! Kiitos päivännauruista!

    VastaaPoista
  3. Loistavaa, hulvatonta. Lisää samanlaista toivon

    VastaaPoista
  4. Voi elämä näitä mun ulosottoja. Turvalaitefirmakin kävi purkamassa hianot laitteensa pelkästään maksamattoman laskun takia, ihan niinkuin minä en lisäisi heidän mainosarvoaan satakertaiseksi. Takseihinkaan ei enää karvavisa käy jos meikkipussissa olleet keikkapalkkiot on varastettu ihan kokonaan. Ja Lööperikin kaipaa edelleen viisikymppistään vaikka piti olla ihan sovittu juttu. Ja amerikkalaiset personal traineritkaan eivät saa mitään aikaan ja rahaa vaan haluavat ja väittävät että minunkin pitäisi tehdä jotain.

    VastaaPoista
  5. Voi elämä kun tässä eräänä päivä mietiskelin millaisen tuloksen antaisi tämän klamyyr-rinsessan valheenpaljastustesti... Mahtaisko kone seota vai onko neitokainen jo niin patologinen valehtelija ettei tulosta saataisi?? Olisi mielenkiintoista kuitenkin saada tämä Suomen lahja maailman klamyyriselle viihdemaailmalle tuohon testiin... :D

    VastaaPoista
  6. Voi elämä!! http://www.youtube.com/watch?v=0DT7M1eHBcY#at=134

    VastaaPoista
  7. http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Alan-naadaksi/1011146

    VastaaPoista