perjantai 19. syyskuuta 2014

Tuntematon mies

Terve!

Minä olen tuntematon mies. Ehkäpä tunnetuin esiintymiseni osuu sota-aikaan, jolloin olin siis sotilas. Tuolloin minut tunnettiin nimellä Tuntematon Sotilas. Mutta olenhan minä saanut paljon aikaan senkin jälkeen, otetaan nyt esimerkiksi vaikka tämä Ulvilan tapaus.

Ulvilassa minä esiinnyin niin, ettei kukaan minua nähnyt, vaikka toiset näkivätkin. Olin tullut ikkunasta sisään, josta ei tunnetuiden fysiikan lakien mukaan kukaan voi sisään päästä, olin käyttänyt halkoa johon olin jättänyt KRP:n tutkijan DNA:n, jossain välissä olin ehtinyt iskeä talon emäntää puukolla ja lopuksi poistunut siitä samasta ikkunasta, josta olin tullut sisäänkin. Josta edelleen oli täysin mahdotonta päästä sisään tai ulos.

Viime aikoina olen liikkunut paljon tuolla Helsingin Albertinkadun tienoilla. Olen ollut se mies, joka on ollut yöllä syömässä kermaisen lohen päälle ripoteteltuja raakoja sieniä. Ja aurajuustoa. Olen kuulemma jopa kehunut tätä keitosta ja antanut viisi tähteä. Saattaa ollakin, kukaan ei vaan ole kysynyt, mikä oli asteikko.

Ai niin, tuossa muutama kuukausi sitten kun olin rahoissani, tuli ostetuksi muutama korukin. Ja juu, olihan ne kalliita, mutta mikäs siinä kun kerrankin oli fyrkkaa. Mitä nyt  27.000 egeä rannerenkaaseen tai 170.000 sormukseen merkkaa minulle, tuntemattomalle miehelle!

Treffeillä on tullut käytyä useita kertoja, yleensä jossain lounge-tyylisessä, viihtyisässä ja riittävän kalliissa paikassa. Pääsääntöisesti Tukholmassa, koska se on niin paljon coolimpi paikka kuin venäläinen Helsinki. Olihan minulle kerran tulossa deitti Kööpenhaminaankin, mutta sitten meille selvisi, ettei Tanskassa vietetä juhannusta ollenkaan, ja niinpä sitten ne treffit meni pieleen. Ryyppäsin sitten ihan vaan Helsingissä deittini kanssa. Ja juuri nyt odotan kultaani täällä Ruotsissa. Hän tulisi tänne heti, mutta ei valitettavasti pääse, kun keikkoja on niin paljon kuin ehtii tekemään. Harmi!

Viimeisin esiintymiseni oli eilen oikeudessa. Olin kesällä ajellut kuulemma jollain Rättärillä heti sen jälkeen kun olin jonkun Köpin kanssa vetänyt rannalla skumppaa. Ilta oli huipentunut siihen, että kun yksi mukana olleista naisista oli sammunut Rättärin takapenkille ja toinen ajoi sitä, yrittäen saada autoa kääntymään kiven ja talon välisellä nurmikolla, minä uhkailin tätä kuskia hengenlähdöllä. Joten sitten kun poliisit tulivat, ja minä en ollut enää paikalla, tämä kuljettaja puhalsi pikkaisen reilut 2 promillea ihan vaan siksi, että minä ja Köpi oltiin oltu paikalla. Ja sitäpaitsi, vaikka poliisit nostivat tämän kuskin ratin takaa ja vaikka hän puhalsi tuon törkeän ratin, ei häntä voida tuomita siitä, sillä Hymy on paska lehti ja media kiusaa. Ja minä ja Köpi uhkaillaan. Tai ainakin minä. Köpi on mustalainen.

Joten onhan tässä tullut tehtyä kaikenlaista. Joskus jopa asioita joista en ole kauhean ylpeä. Niinkuin nyt esimerkiksi se, että olen joskus nukkunut Johanna Tukiaisen kanssa. Onneksi olen kuitenkin tuntematon mies, niin ei vaimokaan saa tietää. 


2 kommenttia:

  1. siis voi luoja en kestä tätä blogia. Ihan huippu kirjoitus, jälleen kerran :D

    VastaaPoista