perjantai 14. kesäkuuta 2013

Glamourelämää Laa-Laa maassa



Alla oleva teksti on sepitteellinen ja mahdolliset yhtymäkohdat todellisuuteen ja olemassa oleviin henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia. 

Hei, minä olen Jolene, Suomen tunnetuin ja arvostetuin showtanssija.  Nousujohteinen urani tanssijana ja viihdyttäjänä on kestänyt jo vuodesta 2008, tuolloin eräs suomalainen huippupoliitikko hullaantui minuun lennolla Helsingistä Leville. Vaikka kuinka yritin peitellä tapahtumaa lehdistöltä, saivat Suomen arvostetuimmat lehdet asiasta vihiä ja tämä nallekarhumainen poliittista elämään johtava mies joutui eroamaan virastaan. Voidaankin siis sanoa, että olen viihdyttämisen ja kansanvillitseminen lisäksi muuttanut myös Suomen politiikkaa.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Tuosta hetkestä alkoi menestyksekäs showtanssiurani myös Suomessa. Toki ennen tätä olin tehnyt keikkaa, lähinnä Pohjois-Amerikassa, joten kansainvälisen show rakentaminen ja markkinoiminen myös täällä kotimaassa, oli minulle helppoa. Yhdysvalloissa asuessani sain ohjeita uraani varten pääasiassa erittäin menestyksekkäiltä ja rikkailta yritysjohtajilta. Valitettavasti kokemukseni mukaan nämä kuuluisat miljonäärit, ovat usein myös voimakastahtoisia miehiä, josta syystä päätin jatkaa uraani Suomessa vaikka kysyntää olisi riittänyt vaikka kuinka myös USAssa. Sivumennen sanottuna, järjestin USA aikoinani myös ihanan, missinmitoissa olleen siskoni Playboyn kuvauksiin!!!!!!!!!

En nyt haluaisi muistuttaa, mutta kirjoitin vuonna 1997 erinomaisin arvosanoin ylioppilaaksi Laajasalon lukiosta, joka tutkinto on auttanut minua paljon mm. kaupallisissa asioissa sekä tietyissä lakiongelmissa. Olenkin sitä mieltä, että ylioppilastutkinto on aliarvostettu tutkinto, se kuitenkin on sangen vaativa ja aikaa vievä juttu, lisäksi se antaa erinomaisen pohjan olla kaikkien asioiden asiantuntija. Tämän todistaa mm. se, että olen suorittanut musiikkiopistossa pianonsoiton 3/3, saman minkä mm. Linda Lampenius, ja että sisareni, joka myös on ylioppilas, on päässyt opiskelemaan markkinointia ja kosmetologiaa.  Molemmat opinnot ovat kuitenkin kesken/keskeytetty, sillä sisareni on vakavasti sairas. Hän sairastaa diapetes nro 1 –nimistä sairautta, ja joutuu piikittämään itseään lopun elämäänsä.  Tai ainakin kun muistaa. Kärsimästään alkoholismista kaunis, nukenkasvoinen siskoni on kuitenkin hienosti parantunut, hän on ”antanut kasvot” nuorten naisten alkoholismille ja siitä paranemiselle mm. Maria –nimisessä keskusteluohjelmassa, joka on Suomen suosituin ja arvostetuin ohjelma!!!!!!!!!

Koska olen Suomen seuratuin ja suosituin showtanssija, miehiä pyörii ympärilläni joskus oikein harmiksi asti. Kaikki he ovat menestyviä miljonäärejä, joiden kanssa käymme sekä Helsingin että Tukholman johtavissa ravintoloissa illallisilla. Tapailua vakavampia suhteita minulla on ollut viime aikoina kaksi, ensin hullaannuin korviani myöten erääseen sangen maskuliiniseen Lapin mieheen, jonka kanssa vietimme romanttiset Lappihäät. Tämä mies paljastui kuitenkin reilun viikon naimisissa olon jälkeen väkivaltaiseksi ja "homomaiseksi" rikolliseksi, joten jätin avioerohakemuksen välittömästi. Avioeron astuttua virallisesti voimaan, olen aktiivisesti pyrkinyt unohtamaan kyseisen miehen, en oikeastaan kirjoita hänestä Suomen suosituimpaan blogiinikaan kuin joka toinen kerta. Lisäksi ”pikku hiprakassa” lähettämäni hauskat ”tule meille nussimaan” –tekstiviestit ovat vähentyneet huomattavasti.!!!!!!!!!

Seuraava vakava miessuhde oli minun kihlaukseni erään söpön homoseksuaalin kanssa. Meillä oli hänen kanssaan samanlainen huumorintaju ja tulimme oikein hyvin toimeen keskenämme. Seksiähän meillä ei ollut, mitä nyt pikkaisen sormella, mutta vaikka tarvitsenkin itse henkilökohtaisesti tyydytyksen arviolta noin kolme kertaa päivässä, eikä kihlattuni sitä minulle kyennyt antamaan, haluan korostaa, että kysymyksessä EI suinkaan ollut mikään julkisuustemppu!!!!!!!! Minä ihan aidosti välitin tästä homosta, halusin hänen kanssaan aidon suhteen, vaikka samaan aikaan ympärilläni pyöri useita menestyviä yritysjohtajia, joista iso osa oli myös miljonäärejä.  Olen henkilökohtaisesti vahvasti sitä mieltä, että jos isorintainen blondi ei kiinnosta miestä, vika on miehessä. Hän on joko homo, tai liian kännissä!!!!!!!!

Ammatillisesti minulla menee erinomaisesti!!!!!!!!! Kaikki showni, joissa usein on mukana joko missinmittoihin laihtunut, söpö sisareni, tai kauniskasvoinen, edellä mainittu homoseksuaali, ovat illasta toiseen suuria menestyksiä. Viime aikoina olemme lisänneet jo muutenkin vauhdikkaaseen showhun hieman erotiikkaa, mukana kuljeskeleva homo levittää hyvin muodostuneille, upeille rinnoilleni kermavaahtoa ja nuoleskelee sen sitten pois. Ja yleisö on, jos mahdollista, vieläkin villimpää kuin aiemmin. Myös eroottinen ja vauhdikas ”hei, nyt minä heilutan tällaista punaista voimistelunauhaa” –numero on yksi yleisön suurista suosikeista!!!!!!! 

Mutta koska olen Suomen suosituin esiintyvä taiteilija, minulla riittää luonnollisesti myös vihamiehiä. Nämä yrittävät mustamaalata glamourelämääni kertomalla mitä alhaisempia valheita. Aivan viime aikoina näihin mustamaalaajiin on liittynyt Suomen poliisi- ja oikeuslaitos, jotka molemmat ovat kohdelleet niin minua, kuin vakavasti sairasta siskoani todella ala-arvoisesti. Mutta kun olet kaikkien kadehtima, suosittu ja haluttu, tämä kaikki kuuluu kuvioon. Minä en, haluan siis korostaa, EN ole mikään rikollinen, en ole koskaan raiskannut ketään enkä ole koskaan varastanut mm. autoa!!!!!!!!  Linnoissa istuu paljon ihmisiä, jotka ovat kyseisiä rikoksia tehneet, joten en todellakaan ymmärrä, miksi minun ”kiskaisenpa tuota valokuvaaja skumppapullolla päähän” –tapaukseni on noussut niin suureksi, että sain siitä oikein vankeusrangaistuksen. Olen kuullut, että Uzbekistanissa eräs nainen löi myös valokuvaajaa pullolla, eikä siitäkään saanut vankeutta!!!!!!!! 

Lakimiestiimini hoitaa tätä asiaa, vaikka uskon, että netissä julkaisemani adressi, riittää siihen, että saan vaatimani uuden oikeudenkäynnin, Suomen oikeuslaitos oikeusministeriä myöten pyytää minulta anteeksi ja saan pysyväiskiinnityksen esiintymisestä itsenäisyyspäivän vastaanotolla!!!!!!! 

Nyt keväällä 2013 julkisuudessa, tai siis mustamaalaajieni keskuudessa, on puhuttu paljon keikoistani, jotka olen peruuttanut. Tämäkään ei pidä paikkaansa, kaikkiin peruutuksiin ja/tai lavalle nousettamatta jäämisiin minulla on ollut hyvä syy. Esimerkiksi Kaarinassa, jossa olimme siskoni kanssa festivaalin pääesiintyjiä, siihen ainoaan vesilasilliseen jonka nautin takahuoneessa, joku kateellinen oli sujauttanut niin paljon alkoholia ja huumeita, että festivaalin järjestäjät eivät  päästäneet meitä lavalle ollenkaan. Eivät siitä huolimatta, että kymmenien tuhansien ihmisten yleisö oli varta vasten tullut paikalle nähdäkseen meidän eroottisen shownumeron.  Kaiken lisäksi festivaalijärjestäjä ei suostu maksamaan meille esiintymispalkkiota, vaikka kävi henkilökohtaisesti hakemassa meidät paikalle!!!!!!!!  Niinpä kostoksi Kaarinan kateelliselle järjestäjälle, peruutin kevään loputkin keikat. Tai en siis vain mennyt paikalle. Kaikki managerini ja lakimieheni hoitavat näiden keikkojen esiintymispalkkioita, jotka minun mielestäni itsestään selvästi kuuluvat minulle!!!!!!!!!!

Edellä oli siis lyhyt kuvaus siitä, minkälaista on toimia suosittuna esiintyjänä tässä kateellisten maassa. Olenkin suunnitellut, että lähden jonnekin, missä palmut huojuvat ja minun estraditaidettani arvostetaan. Siinä samalla koitan välttää ensinnäkin minulle tuomitun vankeusrangaistuksen sekä jonossa odottavat oikeudenkäynnit, jotka tulevat tod.näk. lisäämään vankeusaikaani. Minulla on kuitenkin tämä paniikkiahdistushäiriösairaus, josta koko Suomen Psykologiliitto on kirjoittanut todistuksen,  että en kerta kaikkiaan voi mennä ahtaaseen vankilakoppiin.!!!!!!! 

 Rangaistukseni pitääkin muuttaa yhteiskuntapalvelukseksi, jonka suorittamisen ajankohdat voi kysyä joltain managereistani. Kysymyksessä on ilmiselvästi ihmisjahti, sillä minä en ole mikään Osaman Bin Laden, vaikka toisinaan hieman häntä ulkonäöllisesti muistutankin. Neuvonantajani, kaikki managerini ja lakimiesarmeijani tutkivatkin tällä hetkellä sitä, kuka minua ja siskoani ajaa takaa ja miksi. Haluaisin vielä lopuksi muistuttaa siitä, että ympärilläni pyörii jatkuvasti useita siviiliasuisia turvamiehiä, joten minkään julkaisun säälittävien, pujopartaisten paparazzien on turha yrittää ottaa minusta kuvia kun vietä yksinäni aikaa Herttoniemen rannan pusikoissa. Usea turvamiehistäni on nallekarhumainen mies, joka on mies isolla M:llä eikä mikään marjanpoimija. Heillä on apunaan myös dopermanneja, koska suosioni on niin suurta, että väkijoukkojen hallintaan tarvitaan selkeästi voimakkaampia keinoja.  

Keikkaa voi siis tarjota, vaikka kalenteri alkaakin olla jo aika täynnä. Kesäkuussa siitä löytyy yksi, ja heinäkuussa kaksi keikkaa!!!!!!! Hyvällä tuurilla johonkin väliin voi vielä jokin keikka sopia, jonne en sitten viitsi tulla, mutta vaadin keikkapalkkion kuitenkin.  Kaupan päälle saatte keikkajärjestäjät vielä sopivan annoksen vittuilua Suomen suosituimmassa blogissani!!!!!!!!

Jolene

Ps. Anteeksi huutomerkkien vähäinen käyttö!!!!!!!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti